Sunday, April 5, 2009

Ampunkan Hamba Yang Kesian Ini......

Saya tahu semua ahli baobao mesti sangat geram sekarang dan awak semua sedang tunggu satu explanasi yang baik daripada saya kan...Di sini... saya memang tak tahu apa yang perlu cakap...saya memang tak patut kat sini...saya sepatutnya belajar "accountant in business" untuk ujian esok...tapi saya telah pilih waktu ini untuk menunjuk keikhlasan saya...harap semua ahli baobao boleh maafkan saya akan laptop yang tak berguna itu...laptop itu sudah umur 6 tahun...bagi haiwan seperti kita 6 masih kecil kan...tapi bukan...bagi laptop...ia adalah sangat tua dan tidak ada kegunaan lagi...laptop itu kesayangan saya back then...oleh itu saya save semua photos kat laptop itu...masa saya save laptop itu masih main main dengan saya...ada music lagi...dan video jugak...ia masih ketawa dan beritahu saya bahawa ia akan menyimpan photo-photo itu dengan baik...mana tahu...beberapa hari kemudian...saya telah diberitahu laptop kesayangan ku telah mati tanpa apa apa wasiat...masa itu saya sangat susah hati...tapi saya lagi susah hati akan photo yang hilang itu...saya memang guilty gila...sila maafkan saya... Jikalau anda semua ingin belasah saya ataupun ada keinginan untuk membunuh saya...SILAKAN... Saya tidak akan menolak permintaan anda semua...jikalau awak rasa tak cukup puas lagi... marilah bakarkan rumah saya. TAPI...sila panggil ahli ahli keluarga saya keluar dulu...jika sesiapa mahu maafkan saya ataupun simpati saya...sponsor saya beli satu laptop yang baru...sekian terima kasih...sob sob......

Yang Ikhlas,
baobao driver no2

1 comment:

Veronica said...

buatlah apa yg awak nak...
untuk tebus kesalahan awak yg x dapat dimaafkan ini..
buatlah..~~!!!