Friday, April 3, 2009

March Babies celebration

Sim Ee Wei - 16th
See Ming Leong - 17th
Lim Ker Wei - 30th


This year..a special year for ewei & ml..cuz they're not sharing cake anymore..!!! applause..
both of them had their own individual, solo cake..!! ml sure damn happy..especially his cake cost rm300+.. hehe


  • Sim Ee Wei, Roxanne

jux a sweet simple celebration from 5 baobao who participate in JB trip
we sent bday card to her and she is so happy..touch..til cry...tears droppin to d cards..haha..

# Dear bao baozz..i receive ur bday card adi! u all very sui d la..make me so touch..i cry til cant stop..u all purposely send tis sweet suprise to me..stimulate my tears & let me cry alone here o..i miss u all so muc..hopev cn meet very soon..i love u all.. #

this wat she sent..after she received her card on 3rd April 2009

  • See Ming Leong, Aaron

Celebration at Mu Jin Jang..
a Korean Restaurant..
there were 9 of us included bday boy..

Aaron, Leon, Json, Tommy, Annie, Peggy, Yvonne, Veron & Syan

Finally Aaron got his own solo individual, no sharing Bday cake with ewei..haha..American Choc from King's..bought a bag & a purse for him..as he ask for d bag but not d purse..well..syi did share tis present..!! rmb tat..haha..

after dinner at Ampang,
we went for a show "Race to the Witch Mountain" ..nice show..
continue wit gaming Left4Dead..only 5 of us..Tommy Leon Aaron Json & Veron
everythng ended at 5am

  • Lim Ker Wei, Annie

Saturday.. Hari Bahasa Malaysia

Hari ini semua baobao dikehendaki bertutur dalam Bahasa Malaysia demi mengelakkan Bahasa kami merosot sejak kami meninggalkan zaman persekolahan.

Hari ini adalah amat istimewa kerana kami menyambut Hari Jadi Saudari Ker Wei dengan bertutur dalam Bahasa walaupun kami berada di dalam Restoran Bak Kut Teh..
demi mengelakkan kami di ketawa atau dipandang serong, Json mencari orang asing untuk memesan menu, namun rancangan ini gagal kerana mereka bertutur dalam Bahasa Inggeris!!!! tetapi kami...

kami seramai 9orang yang menyertai sambutan ini adalah amat sporting, tetapi bukan semua bekerjasama kerana mereka yang bijak, memilih untuk tidak bercakap jika bertutur dalam Bahasa..para cendekiawan adalah Kwei, Ewon dan Tommy..mungkin mereka ada 'slang cina babi' maka malu bertutur..ahahahahah

pasti ramai yang berasa pelik kerana sekumpulan Cina bertutur dalam Bahasa sedang menjamu Bak Kut Teh BABI~~!!!
kami menjamu selera di kawasan Puchong jika x silap..selepas 'santap', kami berangkat ke Sunway Pyramid untuk menonton tayangan video Pengakuan Seorang Pembeli-belah @ 'Confession of a Shopaholic' ..

seterusnya kami meneruskan sambutan kami dengan menuju ke Ara Damansara @ NZX..itu Saudara Leon macamlah sangat pandai, tahu jalan ke situ kerana dia menjawab dengan kacang putih..'Saya tau ar..' manalah tau dia tidak pasti jalan ke NZX, dia cuma agak2 di mana NZX berada..


malam itu kami beronda di kawasan perumahan banglo dan menikmati keindahan rumah banglo di situ sebanyak 2kali..destinasi kami sepatutnya Fullhouse di NZX..malangnya, kami 'bersiar-siar' di kawasan perumahan yang cantik selama 1jam 1/2..
namun, kami tetap sampai ke destinasi dengan selamat kerana kami, baobao adalah bijak..

'Kami bukan kanak2, kami juara'

Fullhouse memang cantik..sebuah restoran yang amat istimewa dengan menu -nya dan ia menjual baju dan pelbagai barang perhiasan..makanan di situ juga memuaskan tetapi harga bukanlah murah..biasa seperti restoran yang berkelas..

kek tahun ini sama dengan tahun lalu, iaitu Blueberry..tahun lalu ialad dari SR tetapi tahun ini dibeli dari Australian, Blueberry Cheesecake..harap2 tahun depan dapat beli kek Blueberry juga.. ^^ keistimewaan hari jadi Kwei

No comments: